تابلو فروشگاهی

مدت زیادی است که تابلو فروشگاهی به‌عنوان خانواده بزرگی از تبلیغ محیطی پا به عرصه تبلیغات گذاشته و در این عرصه نیز خوش درخشیده است. استفاده از این تابلوها علاوه بر ایجاد زیبایی و اطلاع دادن به خریداران توانسته است نقش و تأثیر بسیاری در بازاریابی به‌صورت گسترده داشته باشد و از هزینه‌های اضافی جلوگیری نماید.

این تابلوها در انواع رنگ‌ها و جنس‌های مختلف و همچنین اندازه‌های متفاوتی ساخته می‌شوند و نقش اصلی آن‌ها بازاریابی و اطلاع دادن درباره محصولات فروشگاه به مخاطبان می‌باشد. هزینه استفاده از این تابلوها برای انجام تبلیغات محیطی و بازاریان به‌صورت گسترده بسیار ارزان‌تر از سایر تبلیغات بوده و صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

کاربرد این تابلوها

تابلوی فروشگاهی معمولاً جلو و یا سردر فروشگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد و مزایای تابلو فروشگاهی موجب می‌شود که خریداران از محصولات و همچنین قیمت‌های فروشگاه موردنظر اطلاع لازم و کافی پیدا کرده و محصولات را خریداری نمایند.

این تابلوها با تأثیر مستقیم و مداوم بر روی ذهن مخاطبان تأثیر گذاشته و موجب خرید هرچه بیشتر آن‌ها از فروشگاه موردنظر می‌شوند.

این تابلوها معمولاً در رنگ‌های شاد که تأثیر بیشتری بر روی مخاطبان گذاشته و نظرهای بیشتری را به خود جلب می‌کنند ساخته و مورداستفاده قرار می‌گیرد و به دلیل نقش بسیار گسترده‌ای که در تبلیغات محیطی ایفا می‌کنند معمولاً بیشتر از سایر تابلوها مورد استقبال و استفاده قرار می‌گیرند و دارای محبوبیت ویژه‌ای در میان مردم می‌باشند.

تبلیغات محیطی به دلیل دارابودن قیمت ارزان‌تر نسبت به سایر تبلیغات و همچنین کاربرد گسترده آن و تطبیق مداوم بدون هزینه مداوم بسیار موردتوجه قرار گرفته و انجام می‌گیرد.

ازآنجایی‌که نقش تابلوی فروشگاهی در تبلیغات محیطی بر هیچ‌کس پوشیده نیست بنابراین لازم است که توجه جدی و کافی به این بخش از تبلیغات محیطی صورت‌گرفته و برای بالابردن فروش و بازاریابی از آن غافل نشوید.

همان گونه که قبلاً نیز اشاره شد تابلوی فروشگاهی یکی از انواع تابلوهایی است که برای معرفی محصولات فروشگاه و همچنین بازاریان قیم فروشگاهی مورداستفاده قرار می‌کرد و معمولاً دارای تنوع رنگی به شکلی می‌باشند و از انواع تابلوهای مختلف ساخته می‌شوند.

مزایای تابلو فروشگاهی هنگامی آشکار می‌شود که ما اطلاعات کافی دررابطه‌با تبلیغات محیطی و نحوه تأثیرگذاری آن بر روی مخاطبین داشته باشیم. باهم در ادامه برخی مزایای تابلوی فروشگاهی را مرور خواهیم کرد.

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی یکی از انواع تبلیغات پرمخاطب محسوب می‌شود که با تأثیرگذاری بر مخاطبان توانسته است نقش بسزایی را در تبلیغات ایفا نماید. آنچه که موجب تأثیرگذاری بیشتر یک پیام می‌شود تبلیغات گسترده و مداوم آن است وقتی‌که یک فرد با تام نوعی روبه‌رو باشند که یک پیام تبلیغاتی را به طور گسترده به آن نشان دهند در زمان این تقویم بر روحیه انسان تأثیر گذاشته و انسان را مجبور به استفاده از خدمات تبلیغ شده می‌کند.

در اینجا است که می‌توانیم به مزایای تابلو فروشگاهی پی می‌بریم زیرا تابلوی فروشگاهی ما نمایش مداوم پیام‌ها و محصولات خود می‌تواند نقش بسزایی در بازاریابی و فروش بیشتر محصولات داشته باشد.

خرید تابلو فروشگاهی

ساخت و تهیه و همچنین نصب این تابلوها بسیار آسان بوده و هزینه اندکی را شامل می‌شود بنابراین شما می‌توانید با یک هزینه ناچیز شبکه تبلیغاتی خود را گسترش داده و ما به تبلیغات گسترده محیطی بازاریابی گسترده انجام داده و محصولات بیشتری را بفروشید.

این تابلوها معمولاً در رنگ‌بندی‌های مختلف و با حروف برجسته‌ای ساخته می‌شود که بتواند بیشترین تأثیرگذاری را برای مخاطبان داشته و نظرات بیشتری را به خود جلب نماید. خرید این محصولات بسیار آسان بوده و شما می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به مراکز ساخت و فروش و یا به‌صورت آنلاین از طریق سایت (مانند سایت تابلوسازی پازل ساین) این محصولات مسموم موردنظر خود را متناسب با سلیقه و علاقه خود سفارش داده و در زمانی اندک تحویل گیرید.

حال که اهمیت تابلوی فروشگاهی در بالابردن فروش و بازاریابی و همچنین تأثیر بسیار تبلیغات محیطی مشخص شد شما می‌توانید برای بالابردن فروش و بازاریابی محصولات خود از این تابلوها استفاده نموده و در زمانی اندک فروش محصولات خود را به دو برابر رسانید.

گاهی برخی از افراد از خدمات و فروشگاه شما هیچ‌گونه اطلاعی ندارند و شما می‌توانید به وسیله این تابلوها تمامی اطلاعات لازم دررابطه‌با فروشگاه خود را به مشتریان خود داده و آن‌ها را از قیمت محصولات خود و لیست محصولات این‌که داریم آشنا کنید.

امروزه وجود تابلوهای تبلیغاتی برای هر فروشگاه، شرکت و انواع شغل‌ها به یک امر ضروری تبدیل شده‌اند، به این دلیل که به کمک آن‌ها بسیاری از افراد می‌توانند با انواع کسب‌وکارهایی که به آن نیاز دارند، آشنا شوند.

باتوجه‌به بازار رقابتی که در صنعت تابلوسازی در وجود دارد، به‌کارگیری مؤثر از ویژگی‌های تابلوهای تبلیغاتی باعث می‌شود که شما به کمک یکی از روش‌های تبلیغات سنتی، توجه مشتریان بالقوه خود را جلب کنید.

 پیاده سازی روش‌های تبلیغات همواره یکی از بهترین راه‌ها برای این است که در سطح گسترده خود را به مخاطبان معرفی کنید. به کمک صنعت تابلوسازی، امروزه بسیاری از مشاغل در تلاش هستند تا کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

نصب انواع تابلوها مانند تابلو برجسته یا تابلو چلنیوم به منزله شناسه و معرف فروشگاه و یا شرکت به کسانی است که در جستجوی شما می‌باشند.

یکی از مهم‌ترین مزایای تابلو فروشگاهی که به مردم کمک می‌کند تا بین سایر فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی، درمانی و یا میان سایر سازمان‌ها شما را می‌یابند، نصب یک تابلو تبلیغاتی است که به خوبی می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کند و به آن‌ها کمک کند تا شما سریع‌تر ایشان را بیابید.

بسته به نوع کسب‌وکارتان و همچنین هدفی که دارید، می‌توانید انواع تابلوهای چلنیوم، تابلو برجسته، تابلو پلکسی و نمونه‌های بسیار زیاد دیگر را انتخاب کنید.

فواید تابلو تبلیغاتی

امروزه تابلوسازی نقش مهمی در تبلیغات محیطی را ایفا می‌کند، چرا که در کنار سایر روش‌های جدیدی که وجود دارد، تابلوسازی می‌تواند یکی از بخش‌های مهمی باشد که هر کسب‌وکاری به آن نیاز دارد تا به چشم مخاطب خود بیاید.

برخی از مهم‌ترین مزایای تابلو فروشگاهی عبارت اند از:

  1. قرارگیری در معرض دید مخاطب
  2. افزایش خرید
  3. برقراری رقابت سالم
  4. نصب تابلوهای مدرن
  5. تبلیغات ۲۴ ساعته
  6. هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه

در ادامه هر یک از موارد بالا را همراه با توضیح کوچک، بررسی خواهید کرد.

قرارگیری در معرض دید مخاطب:

تبلیغات مؤثر با استفاده از تابلوهای چلنیوم و سایر تابلوها امکان‌پذیر است. بدون به‌کارگیری روش‌های درست و اصولی در تبلیغات، قادر نخواهید بود تا کسب‌وکار خود را توسعه دهید، به همین دلیل بسیار مهم است که به این جنبه از تبلیغات نیز توجه داشته باشید.

هرچند با ظهور روش‌هایی مانند بازاریابی آنلاین، بسیاری از روش‌های سنتی به انزوا کشیده شدند، بااین‌حال تابلوسازی چیزی است که برای هر فروشگاه، مرکز خدماتی و یا شرکت لازم می‌باشد. برای اینکه دیده شوید و مخاطبان سریع‌تر شما را بیابند، به تابلوهای تبلیغاتی نیاز دارید.

افزایش خرید:

این طبیعی است که افراد زمانی که برای خرید کالا و یا دریافت خدمات به دنبال فروشگاه‌های موردنظر خود هستند، کسانی را انتخاب می‌کنند که با آن‌ها آشنایی داشته یا تبلیغات کسب‌وکار ایشان را جایی مشاهده کرده باشند.

به همین دلیل است که تابلوسازی به‌عنوان یکی از روش‌های مؤثر در تبلیغات به شما کمک می‌کند تا در ذهن مخاطبان نام‌آشنا باشید و زمانی که آن‌ها به دنبال محصولات و خدمات شما هستند، به‌جای اینکه سراغ رقیبان بروند، فروشگاه و یا شرکت شما را انتخاب کنند.

برقراری رقابت سالم:

امروزه اکثر کسب‌وکارها در حوزه فعالیت خود رقیبانی دارند. حال برای اینکه پررنگ‌تر از آن‌ها دیده شوید، نیاز به یک تابلو تبلیغاتی خوب دارید. ازاین‌رو سعی کنید به کمک آشنایی با صنعت تابلوسازی و انواع تابلوهایی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، گزینه‌ای را انتخاب نمایید که کاملاً به نفع کسب‌وکار شما می‌باشد.

ازاین‌رو برای اینکه از هر نظر نسبت به رقبا سرآمد باشید، باید کاری کنید که مشتریان این تفاوت‌ها را احساس کنند.

نصب تابلوهای مدرن:

یکی دیگر از مزایای تابلو فروشگاهی تابلوهای مدرن است. ازآنجایی‌که بسیاری از افراد برای نصب تابلوهای تبلیغاتی خود به دنبال جدیدترین و بهترین گزینه‌ها هستند، تابلوسازی مدرن باعث شده تا آن‌ها به این هدف خود دست یابند.

از توجه طرفی مشتریان نیز معطوف مغازه‌ها، مراکز خدماتی و فروشگاه‌هایی می‌شود که از این ویژگی برخوردار باشند و تمام ویژگی‌های مدرن و خاص را برای کسب‌وکار خود پیاده کرده باشند. به همین دلیل است که ابتدا ظاهر بیرونی فروشگاه و سپس ظاهر درونی آن اهمیت زیادی دارد و باید به‌عنوان صاحب کسب‌وکار شما نیز به این مسئله توجه نشان دهید.

تبلیغات ۲۴ ساعته:

یکی از گزینه‌هایی که می‌تواند به شما کمک کند تا کسب‌وکار خود را به‌صورت شبانه‌روزی تبلیغ کنید و در معرض دید عموم قرار دهید، صنعت تابلوسازی و استفاده از یک تابلو تبلیغاتی مناسب است. تابلوسازی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات سنتی به شمار می‌آیند که می‌توانید از آن به نفع برند خود استفاده کنید.

روش‌هایی مانند تبلیغات در تلویزیون، رادیو، رومه و مواردی مانند آن زمان محدودی دارند، حال‌آنکه استفاده از یک تابلو برای فروشگاه و مغازه شما باعث می‌شود تا مردم در هر ساعت از شبانه‌روز که از مقابل فروشگاه شما رد می‌شوند، به نتیجه موردنظر خود دست یابند. در نتیجه تنها با یک‌بار سرمایه‌گذاری و صرف هزینه در این بخش می‌توانید تا مدت‌های طولانی از مزایای آن به نفع خود استفاده کنید.

هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه:

همان‌طور که به آن اشاره کردیم، به کمک ساخت تابلو تبلیغاتی، نیازی نیست مرتب برای آن هزینه‌ای بپردازید، بلکه با یک‌بار سرمایه‌گذاری برای آن، قادر خواهید بود تا چند سال از ویژگی‌ها و مزایای آن به‌صورت نامحدود استفاده کنید.

تابلوی تبلیغاتی علاوه بر نقش کارکردی خود که معرفی کالاها و برندهای مختلف می‌باشد می‌تواند دو نقش عمده در فضای شهر ایفا نماید یا موجب افزایش پویایی و سرزندگی فضا می‌شود و یا فضا را دچار اغتشاش و سردرگمی می‌نماید زمانی که انواع تابلوهای تبلیغاتی جدید با فاصله معین و در اندازه‌های استاندارد ساخته و نصب شوند پویایی فضا را چندبرابر می‌کنند اما اگر تابلوها به‌صورت غیراستاندارد و در فاصله‌های نزدیک به هم در یک فضای محدود نصب شوند موجب ایجاد اغتشاش در فضا می‌شوند.

طراحی تابلو تبلیغاتی حاوی یک پیام تبلیغاتی به‌منظور جذب مشتری و یا شناساندن یک برند می‌باشد که هر چه این پیام شیواتر و گیراتر باشد به همان اندازه به هدف نزدیک‌تر خواهد بود.

با پدیدآمدن فناوری‌های جدید و دیجیتال و همگام با تبلیغات مدرن، تابلو دیجیتال همراه با تصاویر و نوشته‌های متحرک جایگزین نسخه‌های دست‌نویس شده‌اند، این تابلوها در هر مکانی از جمله بدنه اتومبیل‌ها، تابلو سر در مغازه، تابلو فروشگاهی، معابر و بزرگراه‌ها قابل نصب می‌باشند که یکی از پرکاربردترین آن تابلو سر درب می‌باشد.

  • مزایای تابلو فروشگاهی

تابلو تبلیغاتی دیجیتال:

اصلی‌ترین ویژگی تابلوهای دیجیتال انطباق با شرایط محیطی است، به‌راحتی می‌توان پیام و یا تصویر نمایشی این نوع تبلیغات را تعویض نمود و متناسب با شرایط محیطی تبلیغ جدیدی بر روی آن درج کرد.

تجهیزات لازم برای راه‌اندازی تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی: برای راه‌اندازی این نوع تابلو تبلیغاتی نیاز به سیستم‌های نمایش چندرسانه‌ای الکترونیک می‌باشد، این سیستم‌ها باید طوری طراحی شوند که بتوانند به شبکه و سیستم‌های مدیریت محتوا متصل گردند و امکان به‌روزرسانی محتوا از راه دور برای آنها عملی باشد در واقع محتوا و یا پیام تبلیغاتی قابل نمایش در این شبکه‌ها از طریق یک سرور مرکزی هدایت می‌گردد و در طول شبکه به حرکت درمی‌آید.

صفحات نمایشی تابلوهای دیجیتال از نوع LCD و یا پلاسما در تبلیغات داخلی همچون تابلو فروشگاه و صفحات نمایشی LED در تبلیغات محیط بیرونی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مزایای تابلو دیجیتال:

تبلیغات و پیام‌های مندرج بر روی تابلو به‌سرعت قابل تغییر و به‌روزرسانی می‌باشند. تبلیغات منعطف هستند و برای تغییر تبلیغات نیاز به‌صرف هزینه نیست و فقط از طریق برنامه، تبلیغات جدیدی جایگزین تبلیغات مورد نمایشی می‌شود.

انعطاف‌پذیری شبکة تابلو تبلیغاتی دیجیتال سبب می‌گردد تا تبلیغات نسبت به مشتریان مختلف متغیر شود و بتواند هر مشتری با هر سلیقه‌ای را به سمت خود سوق دهد و از این تابلوها به‌عنوان یک ابزار آموزشی در محل کار استفاده می‌شود این تابلوها به‌عنوان تابلو فروشگاهی در محل نصب می‌شود و سبب می‌گردد هم کارکنان و هم مشتریان بتوانند از تغییرات جدید شکل‌گرفته در فروشگاه در مورد کالاها یا نحوه ارائه خدمات مطلع گردند.

از تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال در فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها برای نمایش ساعت و زمان و مقصد حرکت وسایل نقلیه و به‌طورکلی اطلاع‌رسانی و در رستوران‌ها برای نمایش منوی غذاها و قیمت آنها بهره‌برداری می‌شود.

حتماً برایتان پیش‌آمده است که فردی از شما آدرس مغازه‌ای را پرسیده باشد و شما به‌منظور راهنمایی او به ویژگی‌های تابلو مغازه و نام و نشان مغازه اشاره کرده باشید.

بله تابلوی مغازه یکی از مهم‌ترین شیوه‌های معرفی فعالیت و محصولات قابل‌ارائه در مغازه و راهی بسیار کاربردی برای جذب مخاطب و مشتری می‌باشد. انواع تابلو مغازه برای مقاصد مختلف و باتوجه‌به سلایق صاحبان کسب‌وکار، طراحی و ساخته می‌شود.

هنگامی‌که مشتری به‌منظور خرید یک محصول یا دریافت خدماتی خاص، در شهر تردد می‌کند اولین راهی که می‌تواند مغازه یا فروشگاه موردنظر خود را بیابد، توجه به تابلو سردر مغازه می‌باشد.

تابلو مغازه نمایانگر نوع کسب‌وکار و محصولاتی است که در آن مکان عرضه می‌شوند؛ بنابراین در وهله اول تابلوی مغازه، معرف حیطه اصلی فعالیت مغازه شما خواهد بود. همچنین انواع تابلو مغازه و شیوه طراحی آن ها، ذوق و سلیقه صاحب مغازه را نشان می‌دهد. یکی دیگر از مزایای تابلو فروشگاهی پیداکردن آسان فروشگاه موردنظر است.

برخی مشتریان به این طریق به ارتباط بین سلیقه خرید و انتخاب کالای خود و صاحب مغازه پی می‌برند و متوجه می‌شوند که به‌احتمال زیاد محصول موردنظرشان را در آن خواهند یافت؛ بنابراین می‌توان گفت نوع تابلویی که بر سردر مغازه‌تان نصب می‌کنید تأثیر بسیاری بر جذب مشتری و ماندگار ساختن وی دارد.

در واقع اگر بخواهیم به طور علمی‌تر و خلاصه‌وار صحبت کنیم باید بگوییم انواع تابلو مغازه نقش به سزایی در بازاریابی و بازدهی بیشتر حرفه و فعالیت شما ایفا می‌کند.

چند نکته مهم در انتخاب تابلو تبلیغاتی مغازه:

هنگامی‌که قصد سفارش و خرید یک تابلوی تبلیغاتی برای سردر مغازه خود را دارید توصیه می‌کنیم قبل از خرید به موارد زیر توجه کنید و همچنین از طراح تابلو بخواهید تا نکات زیر را در طراحی تابلوی موردنظرتان لحاظ کند.

البته امروزه بسیاری افرادی که در حیطه طراحی محصولات تبلیغاتی فعالیت می‌کنند به‌تمامی اصول و استانداردهای طراحی مؤثر و جذاب محصول آشنایی و علم کافی دارند.

توجه به نوع کسب‌وکار:

در ابتدای مقاله عنوان کردیم که تابلو مغازه معرف نوع کسب‌وکار صاحب مغازه می‌باشد؛ بنابراین بهتر است در بحث طراحی تابلو از المان‌ها و اکسسوری های مرتبط با نوع فعالیت مغازه استفاده شود تا هم بهترین و مختصرترین معرفی را از مغازه ارائه دهد و هم از فواصل دور هم بتواند مشتری را با مزایای تابلو فروشگاهی قابل‌ارائه آشنا کند.

مثلاً یک فروشگاه البسه و پوشاک از المان زیپ بزرگ در طراحی تابلوی نصب شده بر سردر آن استفاده کرده بود که به‌راحتی مفهوم عرضه پوشاک در آن فروشگاه را به مخاطب القا می‌کرد و همچنین المانی مؤثر و فراموش‌نشدنی محسوب می‌شد.

سبک طراحی:

سبک طراحی در طراحی تابلوهای تبلیغاتی برخی اماکن مانند رستوران‌ها، سینماها، کافه‌ها و … از اهمیت بالایی برخوردارند. به طور مثال برای رستورانی که اقدام به سرو غذاهای محلی یا سنتی می‌کند، بهره‌گیری از یک تابلوی سردر با سبک طراحی سنتی می‌تواند بسیار جذاب و دلنشین باشد.

تأثیر رنگ‌ها در ساخت تابلوی مغازه:

امروزه به تأثیر رنگ‌ها بر دکوراسیون و چیدمان فضاهای مختلف و نیز طراحی محصولات و تابلوهای تبلیغاتی پی برده شده است و بر وم توجه به این مسئله تأکید بسیاری انجام می‌گیرد. رنگ‌ها هم می‌توانند همانند استشمام عطرها یا گوش‌دادن به موسیقی خاص برای ما احیاکننده خاطرات یا برانگیزاننده احساسات ویژه‌ای باشند.

تأثیر رنگ‌ها همچنین در طراحی و تولید انواع تابلو مغازه نیز ثابت شده است. برخی رنگ‌ها می‌توانند بسیار زننده باشند و برخی دیگر می‌توانند بسیار دل‌انگیز و روح‌بخش جلوه کنند. ترکیب رنگ و المان‌های مرتبط و نقش و نگارهای زیبا می‌توانند در جذب نمودن مشتری به مغازه تأثیر به سزایی داشته باشد.

جنس و متریال مورداستفاده:

ازمزایای تابلو فروشگاهی در امر سفارش تابلو مغازه، توجه به جنس مواد مورداستفاده در ساخت انواع تابلو مغازه می‌باشد. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که شرایط جوی در فصول مختلف بسیار متغیر است و تابلویی که بر سردر مغازه نصب می‌کنید تحت شرایط دمایی بسیار مختلف یا بادوباران و سایر ویژگی‌های جوی قرار می‌گیرد، می‌بایست از تابلویی با جنس مرغوب و با مقاومت و ماندگاری بالا بهره‌گیری نمایید.

بدیهی است که هرچه کیفیت مواد و متریال به‌کاررفته در تولید تابلو بالاتر باشد قیمت تمام شده آن افزایش خواهد یافت، اما این نکته را مدنظر داشته باشید که یکبار هزینه برای جنس باکیفیت می‌تواند از هزینه‌های جانبی شما طی چندین سال بکاهد و ازاین‌رو مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

ساخت حرفه‌ای و نصب تابلوهای جذاب برای مغازه شما:

گروه صنعتی پازل ساین افتخار این را دارد که طی سالیان متمادی با طراحی و ساخت انواع نمونه کار تابلو مغازه و ارائه باکیفیت‌ترین و جذاب‌ترین محصولات تبلیغاتی به کارفرمایان محترم، گامی درجهت تغییر چهره شهر و زیبا نمودن آن و همچنین افزایش بهره‌وری و نیز بازاریابی حرفه‌ای بردارد.

این گروه تخصصی مجموعه‌ای شکل‌گرفته از متخصصان در حوزه طراحی همگام با به‌روزترین متدهای طراحی تابلو و نیز متخصصان در حوزه شناخت متریال های متنوع موجود در بازار و ساخت انواع تابلو مغازه زیبا، مرغوب و مشتری‌پسند می‌باشد.

مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت انواع نمونه طرح تابلو مغازه و سایر محصولات تولیدی گروه صنعتی کسا را مشاهده نموده و با انواع خدمات قابل‌ارائه توسط این مجموعه صنعتی آشنا شوند و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش یا ارتباط با کارشناسان مجرب گروه اقدام نمایند.

قیمت انواع تابلو مغازه:

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد تابلوهای تبلیغاتی مغازه و فروشگاه‌ها باتوجه‌به نوع حرفه و خدمات قابل‌ارائه و نیز خواست کارفرما، در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شوند. دررابطه‌با قیمت انواع تابلو تبلیغاتی مغازه نیز می‌توان گفت هزینه تمام شده کار به سبک طراحی و ساده یا پرنقش‌ونگار بودن تابلو، جنس مواد به‌کاررفته در تولید تابلو، اجرای نورپردازی یا عدم نورپردازی در آن و … بستگی دارد.

برخی شرکت‌های تولیدکننده انواع تابلو مغازه، به سبب اطمینانی که به کیفیت کارشان دارند ضمانت‌نامه تابلو را همزمان با فروش تابلو تبلیغاتی به مشتریان ارائه می‌دهند.

زمانی که قرار است برای فروشگاه یا شرکت خود یک تابلو تبلیغاتی سفارش دهید، نکاتی وجود دارد که بهتر است نسبت به آن‌ها آگاه باشید تا بتوانید یک گزینه خوب در اختیار داشته باشید.

۱- انتخاب بهترین رنگ‌ها و استفاده از رنگ‌های مکمل یا متضاد

۲- استفاده از تابلو حروف برجسته برای نشان‌دادن نام فروشگاه

۳- استفاده از افکت‌ها و نورپردازی‌های ویژه

۴- سفارش صحیح اندازه‌ها و ابعاد مناسب برای تابلو

۵- به‌کارگیری بهترین مواد و تجهیزات با کیفیت

۶- انتخاب شعار و پیام‌های تبلیغاتی تأثیرگذار

۷- درج شماره‌تلفن و لوگوی فروشگاه در تابلو

۸- انتخاب فونت و اندازه مناسب

تمامی این ویژگی‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا یک تابلوی تبلیغاتی مناسب را برای فروشگاه خود سفارش دهید.

بااین‌حال بهتر است که این کار به‌صورت اصولی و صحیح انجام شود، به همین دلیل از کسانی که در حوزه تبلیغات دستی بر آتش دارند و یا از افرادی که در همان صنعت تابلوسازی هستند، کمک بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که سرمایه‌گذاری انجام شده به‌صورت مؤثر و موفق شکل‌گرفته است، در این صورت می‌توانید نتایج و بازخورد مطلوب مزایای تابلو فروشگاهی را به‌سرعت دریافت کنید.

 

منبع:سایت پازل ساین

بدانیم از مزایای تابلو کامپوزیت

نکاتی راجع به تابلو متحرک

چگونگی سفارش تابلو شرکتی

تابلو ,تبلیغات ,مغازه ,تبلیغاتی ,انواع ,فروشگاهی ,است که ,تابلو فروشگاهی ,این تابلوها ,و یا ,تابلو مغازه ,مزایای تابلو فروشگاهی ,انواع تابلو مغازه ,قیمت انواع تابلو ,ساخت انواع تابلو

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سیستمهای تصفیه آب و فاضلاب صنعتی طراحی سایت|لوستر|لوله بازکنی|نظافت منزل Film2irani مطالب علمی و تخصصی کامپیوتر اشتراک مطالب وبلاگی برای همه ورزش و سرگرمی ال ای دی نورانی درکرمان کارخانه قالیشویی ادیب بهترین بیمه زندگی